Space Is the Place
Space Is the Place is de nieuwste video-animatie van Eriko Sonoda, die voor haar nauwgezette lo-fi-verkenningen van platte oppervlakken vellen papier gebruikt om de grenzen van de eindigheid op te rekken. De hoek van haar kamer wordt omgevormd in een staccato van origamifiguren.