Soundtrackcity Rotterdam: Jeroen Stout
The Hive is de titel van de soundwalk die Jeroen Stout maakte met Jan-Bas Bollen. Een re-enactment van het tumult op internet dat de populaire Koreaanse actrice Choi Jin-sil tot zelfmoord dreef. Een geluidswandeling die laat ervaren hoe de sociale media onze manier van communiceren beïnvloeden.