Sound of Life
We bewegen ons door het leven op de klanken van onze omgeving, hebben elk onze eigen geluid. Het poëtische Sound of Life visualiseert deze muziek met een verbluffende hybride teken- en kleianimatietechniek. Het hoofd raakt vervuld met kleine hoopjes gekleurde klei.