Shorts Teasers Willem de Kooning Academy
Het IFFR gaf AV-studenten van de Willem de Kooning Academie de opdracht een teaser voor het Shorts-programma te maken met verrassende resultaten. In dit programma zijn ze allemaal te zien. Freek Freriks en Lawrence Lee Kalkman maakten de winnende teaser Hommage aan de Arriflex 16mm-camera.