Senta no meu, que eu entro na tua
Een behendig tweeluik over merkwaardige genitale uitwassen - oftewel: ‘Hallo, Poesje’ en ‘De eenhoorn’, geschreven en geregisseerd door Ody Fraga, een van de vrijpostigste stemmen van de Boca de Lixo. In het eerste deel ontdekt een getrouwde, maar seksueel ongebonden vrouw dat haar vagina met voorbijgangers kan communiceren. Uiteraard geeft ze overal en met wie ze maar kan toe aan de ondeugende wensen van haar geslachtsdeel. In het tweede deel wordt een man op een dag wakker met een vreemd penisachtig uitgroeisel op zijn hoofd. Nu moet hij de oerdriften van twee gunstig geplaatste fallussen zien te bevredigen.
Met zijn dialectische benadering van inwendig/uitwendig, discreet/indiscreet, bevrijding/onderdrukking en autonomie/afhankelijkheid schetst deze volmaakte satire op het wegvallen van de seksuele moraal een beeld van een keerpunt in Brazilië. De gevatte woordspelingen en hilarische situaties zijn niet van de lucht. Radley Metzger en John Waters zouden er hun zegen aan geven.