Saturday
Zoals de filmmaker haar werk zelf omschrijft is Saturday een niet-bestaand draagbaar publiekelijk monument, opgedragen aan de werkimmigranten in Nederland. De film bestaat uit een verzameling van hedendaagse zwart-witbeelden van Rotterdam, gecombineerd met een Poolse documentaire soundtrack uit de jaren vijftig.