Sack Barrow
Met een liefdevolle blik keert Rivers terug met een met mineralen bedekt portret van Servex Ltd, een acht decennia oude fabriek, die voorbijgaat aan tijd en ruimte. De kou treedt in, en alleen easy-listeningmuziek, pin-ups en theepauzes kunnen ons nog warmhouden in deze kristallen spelonk.