Ruled by Dead People
De camera volgt de elektrische lading van de muziek door een leegstaand complex, op afwisselend statische en beweeglijke wijze en met onverwachte snelheidsveranderingen. Geanimeerde graffiti op de muren geeft betekenis aan de lege ruimte. Een kort, futuristisch en explosief sterk sociaal commentaar.