Romance
Grootse romantische saga op Rachmaninoffs Sonate voor Cello en Piano, Op. 19 voert ons mee door de labyrintische gedachten van een reiziger. De Zwitserse meester Georges Schwizgebel maakte van zijn animaties met potlood, pastelstiften en acrylverf een oogverblindende visuele vertaling van dit scherzo van Rachmaninoff.