Rise Again
Zdjelar richt zich op een aantal Afghaanse asielzoekers die het bos naast het asielzoekerscentrum ontdekken. Door allegorische beelden te combineren met oosterse vechtkunstelementen, gespeelde en documentaire scènes, ontstaat een verhaal waarin de mannen optreden in verschillende rollen en gedaanten.