Revolution
In een tijdsbestek van vier minuten komen we erachter wat er overblijft van alle gebroken beloftes: de sociale rechtvaardigheid van het geweer, de pseudovrijheid van transcontinentale multinationals en het gemeenschappelijk afhakken van hoofden. Ziehier de wereldwijde opkomst van extreem rechts, religieus fundamentalisme.