Radioactive City
De sfeer in Los Angeles was apocalyptisch in de lente van 2011. Een nauwgezet dagboekverslag over een stad in de ban van twee belangrijke gebeurtenissen: de nucleaire ramp bij de kerncentrale in Fukushima en de zware mishandeling van een Giants-fan buiten het Dodger Stadion.