Printed Matter
De vader van een van de filmmakers was een persfotograaf die twee decennia het nieuws uit het Midden-Oosten op de voet volgde. De foto's geven een draai aan de bekende beelden van het Israëlisch-Palestijns conflict. De film bestaat geheel uit contactafdrukken en fotonegatieven, samengesteld uit het archief van de fotograaf.