Postcard from Somova, Romania
Een onopvallende bomenrij en wat bosjes, ergens aan de oever aan de rand van de Donaudelta. De tijd lijkt hier behoorlijk stil te staan. In de kleine gebeurtenissen die volgen ontstaat een onverwachte samenhang. De dieren die hier hun thuis hebben gevonden en tot elkaar veroordeeld lijken, de vermoeide vissers die in hun bootje aan komen tuffen en de rust komen verstoren, en de uiteenvallende materie in het algemeen krijgen gloedvolle cinematografische betekenis.