Polvo
Een essay over corruptie en politieke verdwijningen in Mexico-Stad onder president José López Portillo eind jaren zeventig, verteld aan de hand van archiefbeelden, oude familiefilms en andere, ogenschijnlijk willekeurige beelden. Rode draad is de vermissing van de zoon van een kennis. Een verhaal over herinnering en geheugen.