Pilgrimage
Een simpele wandeling door het park kan veranderen in een spirituele ervaring, een openbaring, een bedevaart. Deze film verkent de meditatieve nachtelijke betovering van het Parc Lafontaine in Montréal, Canada, waardoor deze openbare ruimte een soort heiligdom wordt. (MP)