Performance #1 & Disclaimer
Dit project vindt plaats in een lege garagebox, die omgetoverd wordt tot een theater. Op een bepaald moment opent de elektrisch bediende garagedeur, waarna men uitzicht krijgt op een uiterst (on)interessante straat. Op dezelfde wijze transformeert regisseur Wouter Huis met zijn marmeren ‘Disclaimer’-bord een straat tot scherm en imaginaire ruimte.