Peace versus Justice
Jarenlang volgde Quirijns prominente Oegandezen, die juist in vredesonderhandelingen zaten met de LRA toen het ICC actief op Kony ging jagen. Ze ervaren die bemoeienis als een nieuwe vorm van westerse kolonisatie. Ook bezocht Quirijns ICC-medewerkers die vanuit Nederland proberen de rebellenleider te stoppen via een internationaal arrestatiebevel. Quirijns (The Dictator Hunter) filmde cruciale momenten in het soms pijnlijke proces en wist de hand te leggen op zeldzame opnames van de vredesonderhandelingen met Kony in de jungle.