Pause!
De verschillende poses van de kunstenaar leveren Kubelka het ruwe materiaal om een extatisch werk te maken dat evenzeer over ritme en repetitie gaat als over menselijke daden en automatismen. Samen met Mosaic en Afrikareise beschouwt Kubelka deze als onderdeel van zijn metaforische filmwerk.