Paulina, Franz & Maria
Drie intieme portretten. Paulina Buda en Franz von Lucke zijn twee petekinderen van regisseur Aurand die ze van kind af aan heeft gefilmd. Ze zijn nu 15 en 26 jaar oud. Ook volgt ze Maria Lang, een goede vriendin van Aurand, die op het platteland in Zuid-Duitsland woont. We zien haar tuinieren en een expositie bezoeken.