Parts of the Heart
Acht contemplatieve korte films tonen acht stadia in het liefdesleven van Peter, homoseksueel in Jakarta. Ze vertellen, in chronologische volgorde, over Peters eerste verliefdheid op tienjarige leeftijd (in het segment Stolen Kiss), zijn eerste seksuele ervaring (The Game Kiss), liefdes verloren aan de dood (Solace) of vermorzeld door de druk van een traditionele maatschappij (The Last Time), de moeilijke tijden in een lange relatie (3 en The Couch and the Cat), tot aan een flirt met een jongere man als de veertigjarige Peter getrouwd is (Why Isn't Peter Happy?).
Regisseur Paul Agusta, die de verhalen deels autobiografisch noemt, heeft ruime ervaring in de korte film: hij maakte er meer dan dertig sinds hij zich in 2003 op de cinema stortte. De verschillende delen van Parts of the Heart kunnen los bekeken worden, maar deze omnibusfilm is meer dan de som der delen. De verleiding van de jongere man die in het laatste deel Peters koffiezaak binnenwandelt, komt des te sterker over wanneer je de voorgeschiedenis hebt gezien.