Ovos de dinossauro na sala de estar
De excentrieke 77-jarige weduwe Ragnhild Borgomanero stelt alles in het werk om de grootste private collectie fossielen in Latijns-Amerika en de herinnering aan haar overleden geniale man Guido vast te houden voor het nageslacht. Vastberaden geeft ze een inkijkje in de pas gedigitaliseerde fotocollecties en ze verhaalt achteloos over haar recente cursussen in Photoshop en Adobe. Haar indringende presentatie laat een pijnlijke leegte zien.