One Old Man
Een portret, zonder woorden, van een oude man op het platteland. Ongetwijfeld was de man een boer, maar nu is hij alleen nog een oude man, een arme en nutteloze man. Hij schuifelt wat rond en kijkt toe hoe andere werken. Een man zoals er velen zijn in het grote China.