Ning
Door film positief en negatief op 16mm af te wisselen, creëert filmmaker en beeldend kunstenaar Lichun Tseng een bijzondere diepte die het oog lijkt te misleiden. De rustige, bijna hypnotiserende soundtrack maken het geheel af tot een poëtische vorm van cinema.