Never a Foot Too Far, Even
Een kort fragment uit een 35mm-kopie van een oude kungfufilm is doorontwikkeld tot een schilderachtig werk met verschuivende patronen en kleuren. De film krijgt een polymetrische structuur door overlappende 16mm-dubbelprojectie, geaccentueerd door een hypnotiserende soundtrack van Malcolm Goldstein op viool.