Neon Lamp
Echte stilte, dus het volledig ontbreken van geluidsgolven en -druk, bestaat alleen in de ruimte. Neon Lamp is een reis naar die stilte. Wat betekent stilte? Hoe wordt die geïnterpreteerd? Een verkenning van schijnbaar menselijke (en onmenselijke) stilte: tikkende klokken, zoemende lampen, straatruis.