Mosaik im Vertrauen
Kubelka's motieven komen voort uit de gedachte dat de hedendaagse commerciële film niet het volledig potentieel van de film benut. Door zijn gelaagde composities vol auditieve en visuele stimuli, creëert hij een thematisch zeer compact essay over de essentiële interacties die de aard van menselijke relaties steevast definiëren.