Modern No.2
In deze ogenschijnlijk eenvoudige animatie, uitsluitend bestaand uit rechte lijnen, getekend met potloden op een vel ruitjespapier, komen architectonische details en patronen die veel weg hebben van optisch bedrog op bijzondere wijze tot leven. Een kort en bondig werk dat wordt ondersteund door een krachtige soundtrack.