Mijn inbreker en ik
In september 2009 wordt de laptop gestolen van de Nederlands-Iraanse schrijver/filmmaker Modiri. De inbreker wordt gepakt en Modiri krijgt zijn laptop terug met een zelfportret van de dader, een Marokkaanse rapper/columnist. Hij besluit hem te gaan stalken. Geestige en slimme afstudeerfilm van de Rietveld Academie.