Meteor
Meteor maakt de kinderlijke fantasie invoelbaar door de ontwikkeling van jongen tot individu te tonen. De jongen onderneemt een imaginaire reis, waarbij zijn gevoelens van onthechting zichtbaar worden. Een emotioneel geladen aria drukt een wanhopig en vergeefs verlangen naar nabijheid uit. Voice-over van John Smith.