Maurice
Alle karakteristieken en attributen van de laatste bioscoop in Parijs (en wellicht in de hele wereld) die nog pornofilms vertoont op 35mm, worden gefetisjeerd én gevierd in hun laatste glorie: het loket, de posters, de filmrollen, de (roze!) stoelen en natuurlijk de mythische afzondering van het projectiehok.