Master-Slave Dialectic
Een ontmoeting tussen een bewust wezen en een niet-bewust object. De regisseur levert strijd met de camera om die tot slaaf te maken. Hij komt echter tot de ontdekking dat dit hem niet de verwachte controle over het apparaat oplevert.