Manque de preuves
Manque de preuves vertelt het tragische verhaal van een vader in Nigeria die gelooft dat zijn tweeling vervloekt is en daarom een van zijn zonen ceremonieel doodt. De andere broer weet nipt te ontsnappen, waarna een lange weg volgt naar Europa, waar hij verstrikt raakt in de bureaucratische asielprocedure omdat hij geen bewijs heeft voor wat er is gebeurd. Dit dossier, met daarin zijn verhaal dat maar niet wordt geloofd, staat aan de basis van deze onconventioneel geanimeerde herbeleving.