Lyrische data
Net als oude nitraatfilms zijn digitale bestanden kwetsbaar. Zo kunnen datafiles gecorrumpeerd raken, waardoor er bij het downloaden iets mis gaat. Het resultaat kan zijn eigen schoonheid opleveren. Elias Heuninck gebruikt in zijn korte film Lyrische Data een incomplete download van Peter Delpeuts found footage-film Lyrisch Nitraat (1991) voor een bespiegeling over de kracht van beelden.