Local Copy
De prostituee Marwa en haar vriendin spreken af met een vaste klant, de student Adel en diens vriend. De openbaarheid van de door haar gekozen plek, het plein voor de Bibliotheca Alexandria, wekt zijn wrevel. Te midden van de omstanders ontrafelt zich een prachtig spel.