Kyojima 3rd St., Sumida City
Kyojima is een wijk in het centrum van Tokio. Het is de wijk van het tienermeisje Sachi. Een lief en braaf meisje lijkt het. Ze doet boodschappen voor haar moeder in een buurtwinkel. Ze wordt betrapt op winkeldiefstal. Misschien toch niet zo braaf, dat meisje.