Kreis Wr.Neustadt
Johann Lurf toont nog eens zijn opmerkzame talent en zijn gevoel voor humor. Kreis Wr.Neustadt is een uitgebreide catalogus van middelmatige architectonische objecten op rotondes, wedijverend om aandacht in de luttele seconden dat ze worden gepasseerd. Een unieke 'artist impression', geschoten vanaf een pruttelende Vespa.