Killing the Chickens to Scare the Monkeys
De titel verwijst naar het Chinese overheidsbeleid waarbij dissidenten geëxecuteerd worden om anderen af te schrikken. In een adembenemend mooie openingsscène zien we de gruwelijke afloop van een serie ogenschijnlijk toevallige gebeurtenissen. In acht krachtige scènes wordt het noodlottige verhaal verteld van een toevallige voorbijganger.