Katya
Met een geestelijk zieke moeder en een weggelopen vader, wordt Katya gedwongen zich volwassener te gedragen dan ze in werkelijkheid is. Ondanks het feit dat haar moeder het bestaan van Katya's vader ontkent, besluit ze hem te gaan zoeken. Dit leidt tot een onverwacht bevrijdend inzicht.