Jean Epstein, Young Oceans of Cinema
Dit portret van de Franse filmtheoreticus en avant-garderegisseur Jean Epstein (1897-1953) concentreert zich op de periode waarin hij filmde in Bretagne, de plek waar hij geïnspireerd raakte door de zee. Aan de hand van zeldzaam archiefmateriaal schetst Jean Epstein, Young Oceans of Cinema ook de opvattingen van Epstein over de specificiteit van het medium film.