Isla Alta
Geweld nadat een geweldsdaad heeft plaatsgevonden. Vuur in een klei-oven. Een gebroken zonnebril. De boeren uit het dorp Isla Alta komen naar de rancho en kijken toe hoe een rijke familie op zoek gaat naar de vermiste Paraguayaanse veehouder. Isla Alta speelt zich af in het hier en nu in Paraguay.