Inquire Within
De grootmeester van de found footage-film is terug met een prikkelend en tegelijk hypnotiserend nieuw werk met hartverscheurende archiefopnamen, terwijl we op subtiele wijze aangezet worden tot een serie (oneigenlijke) keuzes.