HotSpell
In deze iconische serie, waaruit het Whitney Biennial film program 2012 ook afleveringen selecteerde, combineert Kuchar telkens het meteorologische met het lichamelijke, en zo ook zijn solipsisme met de hang naar het sociale. Zijn excentrieke journalistieke escapades eindigen met een bezoek aan Norman, Oklahoma.