Goose Weather
Gefilmde beelden, gedichten en archiefmateriaal worden gemanipuleerd door middel van collage, montage en goedkope effecten: de werkwijze die Sutcliffe al bijna een decennium hanteert. In oude samples van niet meer dan enkele minuten worden we gewezen op het pre-MTV tijdperk van de Britse cultuur en televisie.