God Moves on the Water
Componist/filmmaker Erik Bünger combineert twee muzikale vertellingen over de ondergang van de Titanic, met zeventig jaar ertussen: die van Celine Dion en Blind Willie Johnson (1929). Op hilarische wijze laat de nieuwe context van beide versies ons voorgoed anders denken over de bekende tranentrekkende song My Heart Will Go On.