German Song
Een lyrische korte film op de sombere tonen van het gelijknamige nummer van indie rockband Come. Een meisje dwaalt rond en vermaakt zich in de ogenschijnlijk grauwe atmosfeer van een stad. De zwart-witfilm German Song , geschoten op super8, met toevallige beelden van mensen en situaties, ademt een bijzondere homemovie-sfeer uit.