Flint Mountains
Abu Beram is een beeldhouwer en architect, die kunstwerken maakt van stenen die hij vindt in de bergen rond zijn geboortedorp. We zien hem met zijn vriendenkring in een leven vol vriendschap en eenvoudige genoegens.