Festa na Boca
In Festa na Boca doet Candeais ‘verslag’ van een geanimeerd feest op oudejaarsavond 1976, waarin de kameraadschap tussen de lowbudget-filmmakers in São Paulo naar voren komt. Samen met de twee delen Uma rua chamada triumpho (1969-1970) & (1970-1971) markeert deze film het begin van de mythe van de Boca als bruisend productiecentrum, maar ook als een bijzonder menselijke omgeving.