Do I Belong?
Een man wordt geconfronteerd met een identiteitskwestie. Terwijl hij zich klaarmaakt voor zijn werk wordt hij belaagd door een feestelijke groep met bekenden uit de homoseksuele gemeenschap van Toronto. Een lipdub muziekvideo van de ‘queer’ kerkfolkgroep The Hidden Cameras die grotendeels in één take is opgenomen.