Dimanches
Dimanches bestaat uit 30 statische shots, stillevens eigenlijk, waarin we mensen zien die iets of juist niets doen op een zondag. Mild-humoristische fictie over verveling, het verstrijken van de tijd en de zinloosheid van het bestaan. Met een aantal heerlijk absurde tragikomische situaties.